SİTE & APARTMAN YÖNETİM HİZMETLERİ

Ana Sayfa  /  SİTE & APARTMAN YÖNETİMİ

SİTE & APARTMAN YÖNETİM HİZMETLERİ

* Gelir ve gider hareketlerinin işletme defterine düzenli olarak işlenmesi, 
* Her bir daire & bina & site için kat maliklerinin ve kiracılarının borç/alacak durumlarının takibi, 
* Aylık gelir, gider ve borçlu listelerinin her ay düzenli olarak hazırlanarak tüm kat maliklerine ve
  apartman sakinlerine mail veya sms ile ulaştırılması, 
* Aidatını zamanında ödemeyenlerden alacakların gerekirse uzman hukukçularımız vasıtası ile
  tahsilatının sağlanması, 
* Siteniz ile ilgili konularda 3. şahıslarla olan hukuki itilafların takibi, 
* Sitenizde su, kanalizasyon, elektrik, asansör, çatı ve diğer müşterek kullanım alanlarında meydana
  gelecek arızaların giderilmesi, bakımlarının yapılması, 
* Site Personeli ile ilgili olarak resmi evrakların mevzuata uygun şekilde düzenlenerek ilgili kamu kurum
  veya kuruluşlarına verilmesi, primlerinin yatırılması ve diğer tüm personel işlemlerinin takibi, 
* Merkezi Sistem Faturalarının düzenlenmesi takip edilmesi tahsil edilmesi,

×